Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шебалдова К. О. Фармакокорекція порушень вуглеводного обміну препаратом "ВІТАГЕРМ-3” у тварин з гіпоксичним синдромом [Електронний ресурс] / К. О. Шебалдова, К. М. Міщенко // Здобутки клінічної i експериментальної медицини. - 2013. - № 2. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zkem_2013_2_55
|
2. |
Міщенко К. С. Соціальні послуги у сферах зайнятості та соціального обслуговування: порівняльний аналіз та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / К. С. Міщенко // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 4. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_4_14
|
3. |
Жученко А. І. Постановка задачі автоматичного управління сокоочисним відділенням цукрового виробництва [Електронний ресурс] / А. І. Жученко, К. Ю. Міщенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2015. - № 22. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2015_22_11
|
4. |
Лук’янчук В. Д. Порівняльна характеристика переходу потенційного церебропротектора з центральної камери кінетичної моделі розподілу до периферичних у нормі та на моделі закритої черепномозкової травми [Електронний ресурс] / В. Д. Лук’янчук, Д. С. Кравець, І. Й. Сейфулліна, К. М. Міщенко, О. Е. Марцинко // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2016. - № 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/flt_2016_2_9
|
5. |
Борецька Н. П. Аналіз і прогнозування фінансової стійкості підприємства [Електронний ресурс] / Н. П. Борецька, К. В. Міщенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 20. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_20_15
|
6. |
Міщенко К. С. Оптимізація інформаційно-комунікативної діяльності державної служби зайнятості: організаційно-управлінський аспект [Електронний ресурс] / К. С. Міщенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 23. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_23_19
|
7. |
Міщенко К. Теоретико-методологічні аспекти організації обліку потреб населення в соціальних послугах [Електронний ресурс] / К. Міщенко // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2009. - Вип. 1. - С. 290-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadu_2009_1_30
|
8. |
Лутай Л. А. Управлінська перебудова державної служби зайнятості України [Електронний ресурс] / Л. А. Лутай, К. С. Міщенко, С. А. Тюлєнєв // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 2. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_2_16
|
9. |
Міщенко К. С. Шляхи удосконалення організаційно-правового механізму соціального захисту та благополуччя дітей-переселенців в Україні [Електронний ресурс] / К. С. Міщенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 3. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_3_18
|
10. |
Міщенко К. А. Особливості організації різних типів робочих зон офісного простору [Електронний ресурс] / К. А. Міщенко, О. Г. Єрещенко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2016. - Вип. 43(2). - С. 331-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2016_43(2)__57
|
11. |
Міщенко К. Г. Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення [Електронний ресурс] / К. Г. Міщенко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 2(2). - С. 105-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_2(2)__24
|
12. |
Міщенко К. О. Проблеми тлумачення терміна "національні меншини" за міжнародним правом [Електронний ресурс] / К. О. Міщенко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 2. - С. 11–15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdujn_2015_2_3
|
13. |
Міщенко К. І. Розробка інноваційної технології страв із збалансованим амінокислотним скором [Електронний ресурс] / К. І. Міщенко, О. В. Кузьмін, Н. М. Романченко, А. В. Мурзін // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 2(1). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_2(1)__18
|
14. |
Кравченко М. В. Державна політика в сфері захисту прав та благополуччя дітей: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс] / М. В. Кравченко, К. С. Міщенко. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2017. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2017_3_6
|
15. |
Лук'янчук В. Д. Стан динаміки лейкоцитарних індексів за умов ендотоксикозу на тлі ішемії головного мозку та фармакокорекції ОК-7 [Електронний ресурс] / В. Д. Лук'янчук, Б. С. Шейман, І. О. Житіна, К. М. Міщенко // Сучасні проблеми токсикології. - 2013. - № 1-2. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spt_2013_1-2_11
|
16. |
Міщенко К. С. Теоретико-методологічні засади формування механізму державного управління соціальним захистом осіб з інвалідністю [Електронний ресурс] / К. С. Міщенко // Економіка та держава. Серія: : Державне управління. - 2019. - № 4. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddu_2019_4_19
|
17. |
Міщенко К. С. Комунікативні відносини влади у сфері зв’язків з громадськістю: проблематика інституціалізації [Електронний ресурс] / К. С. Міщенко // Економіка та держава. Серія : Державне управління. - 2020. - № 1. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddu_2020_1_10
|
18. |
Риженко М. Розвиток лідерського потенціалу студентів у колективній діяльності [Електронний ресурс] / М. Риженко, К. Міщенко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(4). - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(4)__34
|
19. |
Анісенко О. В. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій у вивченні іноземної мови [Електронний ресурс] / О. В. Анісенко, К. О. Міщенко, М. В. Риженко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 3(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_3(1)__12
|
20. |
Міщенко К. В. Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій [Електронний ресурс] / К. В. Міщенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_12 Розглянуто систему дистанційного навчання та вимоги до вчителя. Наголошено, що під час здійснення контролю учнів за дистанційного навчання надзвичайно важливою є інтелектуальна й емоційна культура вчителя. Підкреслено, що здійснюючи процес контролю знань, вчитель не може покладатися лише на комп’ютерні технології, важливим залишається елемент взаємодії вчителя й учня. Зроблено висновок, що під час здійснення контролю з використанням дистанційного навчання завдання вчителя полягає в тому, щоб в процесі навчання стимулювати активність учнів, їх творчі здібності та пізнавальні потреби, заохочувати до самостійних думок і дій, своєчасно надавати педагогічну підтримку.Рассмотрена система дистанционного обучения и требования к учителю. Отмечено, что во время осуществления контроля учащихся в дистанционном обучении чрезвычайно важной является интеллектуальная и эмоциональная культура учителя. Подчеркнуто, что осуществляя процесс контроля знаний, учитель не может полагаться только на компьютерные технологии, важным остается элемент взаимодействия учителя и учащихся. Сделан вывод, что во время осуществления контроля с использованием дистанционного обучения задание учителя состоит в том, чтобы в процессе обучения стимулировать активность учеников, их творческие способности и познавательные потребности, поощрять самостоятельность мышления и действий, своевременно предоставлять педагогическую поддержку.Consider the system of distance learning and teacher requirements. Noted that during the monitoring of students in distance learning is extremely important intellectual and emotional culture teacher. Emphasized that the process of implementing the control of knowledge, the teacher can not only rely on computer technology remains an important element of interaction between teacher and students. Inferred that during the monitor using distance learning task of the teacher is to stimulate learning in the pupils, their creativity and cognitive needs, encourage independent thinking and action, in a timely manner by providing educational support.
|
| |